Radoša, dzīvespriecīga, iedvesmojoša,
vienmēr atvērta jaunām idejām un priekšlikumiem!
Tāda ir Tava skola!
Publicēts: 10. aprīlis 2019
Atjaunots: 13. janvāris 2021
Valodu joma un kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā joma
Skola2030 projektā tiek akcentēti stundas elementi, konkrēts SR, jēgpilna darbība (virzība), AS stundas beigās. Ļoti svarīgs aspekts- aktīvs skolēns atbalstošā vidē. Skolotāja loma- mentors.
Līdzās mācību saturam svarīgas ir caurviju prasmes. Apgūstot tās, skolēns prot patstāvīgi un pastāvīgi mācīties; viņš pilnveido sevi, izzinot tēmas būtību, māk sadarboties, gūst iemaņas radoši skatīt dažādu uzdevumu risinājumus, seko līdzi savam mācīšanās procesam.
Mācot angļu valodu, iespējams izmantot dažādas grupu darba formas- lielisku palīgu, kā padarīt stundas efektīvākas, dinamiskākas, sabiedriskākas.
Mācību procesā liela nozīme ir integrētajām, starpdisciplinārajām mācību stundām. Pedagogiem kopīgi sadarbojoties, veidojas interesanta, uz lietpratību vērsta mācīšanās.
Dabaszinību joma
Mācību procesā liela nozīme ir starppriekšmetu saites izmantošanai. Rezultātā skolēniem veidojas izpratne par dažādu jomu savstarpēju sakarību, kā arī mācību stundās apgūtais tiek saistīts ar reālo dzīvi
Skola2030 projektā tiek akcentēti efektīvas stundas elementi, divi no tiem- konkrēts sasniedzamais rezultāts un atgriezeniskās saite
Mācot ķīmiju, iespējams izmantot dažādas grupu darba formas- līdz ar to stundas kļūst efektīvākas, dinamiskākas, sabiedriskākas, kur akcents tiek likts uz aktīvu skolēnu atbalstošā vidē.
Līdzās mācību saturam svarīgas ir caurviju prasmes, kas attīsta skolēnos patstāvību, atbildību, prasmi pilnveidot sevi, gūst iemaņas radoši skatīt dažādu uzdevumu risinājumus, sekot līdzi savam mācīšanās procesam, izaugsmei.
Sākumskola
Pašvadības ieviešanas iespējas sākumskolas posmā ir saistītas ar savu emociju kontroli, stresa pārvaldīšanu, savu impulsu kontroli, pašmotivēšanu, izpratni par sava mērķa izvirzīšanu un sasniegšanu. Dažādu metožu izmantošana mācību procesā palīdz skolēnam veidoties, attīstīties.
Dažādu mācīšanās un mācīšanas akcentu ieviešana sākumskolas posmā- skolēns un ikdienas organizēšana, skolēns un viņa emocijas, sadarbības prasmes, lasītprasmes veicināšana, mācīšanās – saikne ar reālo dzīvi
Grupu darbs lasītprasmes mācīšanā 2.klasē
Dažādas metodes skaitļa sastāva mācīšanā 1.klasē
Starpdisciplinārā pieeja vizuālās mākslas stundā 1.klasē
Atgriezeniskās saites izmantošana mācību stundu darbā 3.klasē
Matemātikas un tehnoloģiju jomas
Savstarpējā mācīšanās, vērojot stundas
Starpdisciplinārā pieeja mācību procesā
Dažādi rīki atgriezeniskās saites iegūšanai
7.klases diagnosticējošā darba matemātikā analīze
Datorikas priekšmeta apguves pieredze un idejas
Sveicam svētkos!
Vārda dienu svin:
Imgarde, Irmgarde
Dzimšanas dienu svin:
Jēkabs Radziņš, Lita Estere Rubule, Mārcis Zadovskis
Ieskaties!
e-klase.lvvēstisLepojamies!
Ansis Gustavs Andersons ir ieguvis bronzas medaļu starptautiskajā matemātikas olimpiādē (IMO 2024) un zelta medaļu starptautiskajā informātikas olimpiādē (IOI 2024)
Paldies!
Novada 4. klašu skolēnu un skolotāju vārdā vissirsnīgākais Paldies uzņēmumam TĒRVETE FOOD par iespēju baudīt gardo Druvas saldējumu! Ar saldējuma mielošanos Druvas vidusskolā noslēdzās novada 4.klašu “Prāta spēles”! Paldies!
Skatīt vairākNosūti mums ziņu!