Druvas Vidusskola

Radoša, dzīvespriecīga, iedvesmojoša,
vienmēr atvērta jaunām idejām un priekšlikumiem!
Tāda ir Tava skola!

Sveicam svētkos!

Vārda dienu svin:

Imgarde, Irmgarde

Dzimšanas dienu svin:

Jēkabs Radziņš, Lita Estere Rubule, Mārcis Zadovskis

Ieskaties!

"Mazie eksperti"

Publicēts: 26. novembris 2017
Atjaunots: 04. janvāris 2021

Matemātika 2.kl.

  • Tiek izvēlēti 4 skolēni-eksperti. Katram ekspertam skolotāja uzdod vienu matemātikas gudrību, kura būs jāiemāca (jāpilnveido) citiem skolēniem. Pirms tam pārliecinos, ka skolēni –eksperti paši šo gudrību labi zina. Kā arī katram ekspertam iedod uzdevumu, par kuru viņš būs atbildīgs (izskaidros citiem; labos kļūdas citiem). Pārējiem skolēniem stundas laikā jāviesojas pie katra eksperta uz mazo gudrības apguvi un jāizpilda arī eksperta iedotais uzdevums.
  • Stundas beigās pārrunājām – kā jutās eksperti (kas izdevās, kas bija grūti), kā patika skolēniem šāda stunda.

Skolēnu- ekspertu dažas atziņas:

{”Bija sajūta, ka kāds pie manis nāk jautāt par uzdevumu ik pēc sekundes” (tātad secinājām, ka daži skolēni nemaz nepapūlējās, bet uzreiz gāja jautāt palīdzību, kas notiek arī ikdienā ar „īsto” skolotāju).

{ „Es tik viņam stāstu un stāstu vairākas reizes, kur viņam kļūda, bet viņš tik nāk un vienalga nav izlabojis” ( secinām, ka tā arī notiek ikdienā, ka skolotājam jāstāsta viens un tas pats vairākas reizes).

{ „Pie manis bija tāda rinda, ka vienu brīdi nespēju labot tos uzdevumus” (secinām, ka tā ir arī skolotājam, ja vairāki stāv rindā, lai darbiņus atrādītu. Ierosinām laiku pavadīt lietderīgi – nevis stāvēt garā rindā, bet izdomāt, ka varu paveikt vēl kādu citu uzdevumu tajā laikā. )

{ „Es tak redzu, ka sola biedriem bija vienādas kļūdas” ( secinām, ka arī ikdienā kādam patīk paslinkot un nepildīt pašam. Atkārtojam, ka špikojot nodarām kaitējumu sev, jo neko neiemācāmies).

Skolēnu – skolēnu dažas atziņas:

{ „Es sapratu labi, kad mans klasesbiedrs stāstīja man to matemātikas uzdevumu” (secinājām, ka bērns bērnam var izstāstīt saprotamāk, viņiem zināmiem vārdiem, izteicieniem).

{ „Bija grūti sākumā savu klasesbiedru redzēt, kā skolotāju, gribējās ar viņu padauzīties” (pārrunājām, ka šāda veida stundu iemācīsimies ar laiku veidot vēl labāku, jo mēģināsim pierast, ka mans klasesbiedrs arī var būt mans skolotājs)

{ „Mēs vēl gribam šādas stundas! Bija forši!”

Skolotājas secinājumi:

Pēcpusdienā bērni pildīja mājas darba uzdevumus, kuros bija jāpielieto šīs stundās atkārtotās gudrībās. Kopumā veicās labi, bērni bija sapratuši.

Eksperti nedabūja pamācīties pie citiem ekspertiem, ko varētu dēvēt par šīs metodes mazo mīnusiņu. Bet zinu, ka to var saorganizēt citādāk. 

Skolotāja Maija Sproģe

 

Sveicam svētkos!

Vārda dienu svin:

Imgarde, Irmgarde

Dzimšanas dienu svin:

Jēkabs Radziņš, Lita Estere Rubule, Mārcis Zadovskis

Ieskaties!

e-klase.lvvēstis

Lepojamies!

Ansis Gustavs Andersons ir ieguvis bronzas medaļu starptautiskajā matemātikas olimpiādē (IMO 2024) un zelta medaļu starptautiskajā informātikas olimpiādē (IOI 2024)

Paldies!

Novada 4. klašu skolēnu un skolotāju vārdā vissirsnīgākais Paldies uzņēmumam TĒRVETE FOOD par iespēju baudīt gardo Druvas saldējumu! Ar saldējuma mielošanos Druvas vidusskolā noslēdzās novada 4.klašu “Prāta spēles”! Paldies! 

Skatīt vairāk

Nosūti mums ziņu!

Nosūtīt